Новий інклюзивний сервіс для людей з порушенням слуху.
У Центрах обслуговування платників (ЦОП) Рівненщини запровадили послугу перекладу жестовою мовою для громадян із порушеннями слуху.
Про це повідомили в Рівненській обласній державній адміністрації Рівненська ОДА
Сервіс реалізовано у співпраці з Українським товариством глухих та із застосуванням сучасних технологічних рішень. Щоб скористатися послугою, достатньо повідомити працівника ЦОП, відсканувати QR-код біля вікна обслуговування — і відкривається відеозв’язок із професійним перекладачем жестової мови, який допомагає у спілкуванні з фахівцями.
Окрім мовної інклюзії, у ЦОПах забезпечено й інші елементи доступності: пандуси, кнопки виклику персоналу та контрастне маркування сходів.
Ці заходи реалізуються в межах Національної стратегії створення безбар’єрного простору, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською.