Головне управління Нацсоцслужби у Рівненській області запустило роботу «гарячої лінії».
Номер телефону, за яким тепер можна зв’язатись із нашими фахівцями – 400 100 (для набору з мобільного використовуйте: +380 (362) 400 100). Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.
Зокрема, завдяки цьому сервісу клієнти зможуть отримати інформацію про графік роботи управління, консультацію з питань соціальної підтримки та надання соціальних послуг населенню, з питань дотримання прав дітей, а також загальну інформацію про діяльність Головного управління Нацсоцслужби. Якщо ж ви хотіли б зв’язатись із фінансово-економічним, юридичним відділами чи відділом управління персоналом – ми теж передбачили таку опцію.
«В назві нашої структури зазначено «сервісна», а тому ми намагаємось виправдати очікування суспільства і забезпечити клієнтоорієнтований, людяний, сучасний підхід в наданні послуг у соціальній сфері. Щоб досягти цього потрібен постійний зворотній зв’язок від аудиторії, тому ми й запустили так звану «гарячу лінію» 400 100. Тож чекаємо Ваших дзвінків, запитань, запитів, відгуків про роботу соціальних служб, готові вислухати індивідуальну ситуацію і проблему та, по можливості, допомогти розв’язати. Ми завжди відкриті до діалогу, адже будуємо Соціальний сервіс для Вас!» – коментує начальник Головного управління Нацсоцслужби у Рівненській області Юлія Шигорева.
Джерело: 7dniv.rv.ua