Наразі нарахування пенсій для тих, хто не пройшов процедуру вчасно, продовжується, але кошти тимчасово не перераховуються на банківські картки.
Після проходження ідентифікації вся накопичена сума стане доступною для зняття.
Як зазначили у Мінсоцполітики, ідентифікація – це загальноприйнята європейська практика, що дозволяє перевірити, чи дійсно кошти від держави отримує саме та особа, якій вони призначені.
Нагадуємо, ідентифікацію можна пройти:
- особисто відвідавши відділення АТ «Ощадбанк» чи орган ПФУ, якщо ви перебуваєте на підконтрольній уряду України території;
- авторизувавшись онлайн за допомогою електронного підпису «Дія.Підпис» онлайн на веб-порталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
- за допомогою відеоконференцзв’язку (подати заявку можна на portal.pfu.gov.ua або через Контакт-центр ПФУ за номерами: 0800 503 753, (044) 281 08 70, (044) 281 08 71;
- отримавши в закордонній дипломатичній установі України посвідчення факту, що людина жива, та надавши ці документи органу ПФУ, де пенсіонер перебуває на обліку.
Додатково звертатись до відділення ПФУ із заявою про відновлення виплати пенсії не потрібно.