Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них – щодо житлово-комунальних послуг.
Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер – заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.
“По більшості звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення – це допоможе ефективно відреагувати на проблему”, – сказала Оксана Немкович.
Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.