У Сухопутних військах розповіли, як громадяни можуть отримати консультації з приводу своїх прав та обов’язків у процесі мобілізації, а також дізнатися про актуальні зміни в законодавстві.
«Гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобовʼязаних надає оперативну інформацію щодо військової служби. Це значно спрощує процес взаємодії та поінформованість в умовах воєнного стану», — йдеться в повідомленні.
Call-центр Командування Сухопутних військ забезпечує прямий контакт військовозобов’язаних і військових частин з командуванням. Він функціонує як інформаційно-довідкова служба, що допомагає вирішувати питання, пов’язані з проходженням служби, підготовкою, забезпеченням та підтримкою військовослужбовців.
За тиждень роботи фахівці гарячої лінії з питань мобілізації та обліку військовозобовʼязаних, а також Call-центру Командування Сухопутних військ опрацювали 215 звернення громадян. Більшість з них були вирішені в телефонному режимі.
Зазначено, що з питаннями щодо мобілізації можна звернутися за телефонами:
- 0 (800) 500 410 (загальні питання)
- 0 (800) 301 937 (питання комплектування, роботи ТЦК та СП).
Як повідомлялося, уряд 1 жовтня ухвалив постанову, яка дозволяє військовим частинам мобілізувати резервістів та військовозобов’язаних, які добровільно бажають служити під час мобілізації. Новації були ініційовані Генеральним штабом Збройних Сил України та вже набули чинності.